Asiakastarinat

HammasSydämen asiakas Lea Rientamo

Laihialainen Lea Rientamo myöntää, että aiemmin hammashoitoon mentiin vasta sitten kun on pakko. Hammaslääkärille suunnattiin silloin, kun jotain meni rikki tai särky kävi liian kovaksi. Hammaskiveä poistettiin satunnaisesti terveyskeskuksen suuhygienistillä.

Viimeisen ”remonttikerran” jälkeen terveyskeskuksessa oli pitkät jonot suuhygienistille, ja Lea päätyi HammasSydämeen Henrikan asiakkaaksi. Tehtävää olikin paljon ja Lea makasi Henrikan hoitotuolissa kaksi tuntia.

Aiempien hammaskiven poistojen jäljiltä Lealla oli epämiellyttäviä kokemuksia, mutta HammasSydämessä jokin oli toisin. ”En tiedä onko tekniikka tai laitteet kehittyneet, mutta kaksi tuntia kului mukavasti”, kommentoi Lea. ”Henrika huomioi minut hienosti, tunsin itseni tärkeäksi”.

Näin HammasSydän sai Leasta uuden kanta-asiakkaan ja kutsu hammaskiven poistoon tulee nykyisin automaattisesti kaksi kertaa vuodessa. ”Olen saanut hyviä vinkkejä hampaiden hoitoon ja nyt selviämmekin hammaskiven poistosta huomattavasi lyhyemmässä ajassa kuin ensimmäisellä käynnillä”.

HammasSydämen asiakas Ilona Vieri

Kun Ilonalta kysyy, minkälainen kokemus HammasSydämestä jäi, vastaus on, että positiivinen! ”Hoito oli miellyttävää, kiireetöntä ja ”pehemoosta”. Henrika huomioi potilaan, pitää välillä taukoa ja käskee lepuuttaa leukoja”, kehuu Ilona. Myös työn jälki miellytti potilasta. ”Suu tuntuu puhtaalta ja hampaat sileältä kielen päähän.”

Laihialainen Ilona Vieri on aktiivinen eläkeläinen, joka kävi aiemmin hoitamassa hampaita hammaslääkärillä sitten, kun oireet ilmenivät. Usein löytyikin sitten porattavaa ja paikattavaa, mikä ei Ilonankaan mielestä ole kovin miellyttävää. Kun HammasSydämenyrittäjä Henrika Koivusalo oli puhumassa suun terveydestä ja suuhygienistin palveluista Laihian diabeteskerhossa, Ilona varasi ajan hammaskiven poistoon. Positiivisen kokemuksen myötä Ilona on suositellut HammasSydäntä myös tuttavilleen, jotka ovat ottaneet neuvosta vaarin ja käyneet Henrikan hoidossa.

Ilona on mukana sekä diabeteskerhossa että sydänyhdistyksessä. Molempien ryhmien jäsenille suun terveys on erityisen tärkeää. ”Suussa ei saa olla tulehduksia ja hampaat pitää olla hoidettuna esimerkiksi leikkaukseen mentäessä”, tietää Ilona. ”Sovimme Henrikan kanssa, että kutsu tulee automaattisesti 8-9 kuukauden kuluttua. Näin hoito pysyy säännöllisenä ja hampaat hyvässä kunnossa.”

Tarvitsetko sinäkin suuhygienistin palveluita?

SIIRRY AJANVARAUKSEEN

Location Kauppatie 1, 66400 Laihia Phone 050 415 6096 E-mail info@hammassydan.fi Hours Avoinna: ma 8.00-16.00, ti-ke 12.00-20.00. Kuukauden viimeinen lauantai: 9.00-15.00.
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close