Toimintamme koronatilanteessa

HammasSydän on auki normaalisti Laihialla tiistaisin, torstaisin, perjantaisin ja kuun viimeisenä lauantaina.

Jos olet terve (ei flunssan oireita), et ole ollut kontaktissa ulkomailta tulleeseen tai virukselle altistuneeseen ihmiseen, olet tervetullut hammashoitoon!

70-vuotiaita ja sitä vanhempia emme hoida 13.4. saakka, koska heidät on määrätty olemaan kotona. Heiltä emme myöskään peri maksua mahdollisesta peruuttamattomasta poisjäännistä hoidosta 13.4.2020 saakka.

Peruutamme aikasi myös jos sinulla on seuraavat pitkäaikaissairaudet:

• Vaikea-asteinen sydänsairaus
  • Huonossa hoitotasapainossa oleva keuhkosairaus
  • Diabetes, johon liittyy elinvaurioita
  • Krooninen maksan tai munuaisen vajaatoiminta
  • Vastustuskykyä heikentävä tauti, esim. leukemia tai lymfooma
  • Tauti, johon saat vastustuskykyä heikentävää hoitoa (esim. elinsiirto, solunsalpaajat)

Tekijöitä jotka saattavat lisätä koronavirusinfektion riskiä terveydelle ovat sairaalloinen ylipaino (BMI eli Body Mass Index yli 40) sekä päivittäinen tupakointi, jotka yleisesti ottaen heikentävät keuhkojen toimintaa.

HammasSydän ottaa tilanteen vakavasti, ja olemme tehostaneet myös yleisten tilojen siivousta ja desinfiointia.
Seuraamme tilannetta päivittäin, ja olemme tarvittaessa yhteydessä suoraan asiakkaaseen.

Päivitetty 19.3.2020

Location Kauppatie 1, 66400 Laihia Phone 050 415 6096 E-mail info@hammassydan.fi Hours Avoinna: ma, ke, pe: 8.00-16.00, ti, to: 12.00-20.00. Kuukauden viimeinen lauantai: 9.00-15.00.
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close